Max, Isa og tatoveringer

Nogle gange kan man være så heldig at få bestillingsopgaver. Det er utrolig sjovt, især når det går godt, og det er sådan set gået meget godt med de her tre:

Jeg har skrevet Max Pinligs julefilm om til roman. Og helt ærligt – jeg ELSKER Max Pinlig og blev fuldstændig star struck, da jeg mødte den pinlige mor, Mette Horn.

Jeg har skrevet en bog til Isas Stepz, hvor jeg fik frie hænder og opfandt en tillægshistorie til den meget lange danseserie. En historie om Isas mor, som man intet hører om i tv-serien. Min bog er meget sjovere end tv-serien. Jeg ved ikke, hvorfor tv-serien ikke er sjov, måske fordi dans er en alvorlig sag, og jeg ved ærlig talt ikke meget om dans. Selv kom jeg kun til polka, da jeg gik på danseskole.

Så har jeg skrevet tegnefilmen Tigre og tatoveringer om til Billedbog. Det er Karla von Bengtsons animationsfilm, og det er en PERLE. Jeg kan godt afsløre nu så længe efter, at filmen er bedst. Men der er tatoveringer med i bogen.

Tigre-og-tatoveringer  isa max-pinlig-og-den-store-julefred_133897

Blev du så rig af DET? spørger I nok.

Til det kan jeg svare meget kort:

Nej!

Men jeg fik reklame i det reklamefri fjernsyn DR, fordi det er dem, der har opfundet Isa.

 

